Ni betyder mer än va ni tror ♥

Sitter/ligger nu hemma hos Emma och slappar. :P
Vi lyssnar på musik och håller på med "datorerna" :P
Vi kanske ska ut senare nu här oxå ;) Fast just nu e jag typ dö xS
Såå nu känns det gött med att ba kunna få chilla lite. Plus att jag
av nån anledning har haft jätte svårt att sova i en hel veckan
nu typ xS Har svårt för att somna och sen så har jag vaknat
2 gånger varje natt och haft svårt för att somna om xS
Och sen vaknar jag alltid runt 5.30-8.00. AS drygt.. :/
Så idag har jag typ varit jätte seeeg hela dagen xS
Men men nu ska jag ta och va social så hejdå! :P


Och här har ni några bilder på några av mina ÄLSKADE vänner! ♥
(Elises bilder btw)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0