Nörd e vad jag kallar mig själv xS

Hej hej förlåt att jag inte bloggat bloggat på några dagar typ ;s Men har inte haft tid, eller joo igår hade jag hela dagen på mig typ ;s Men jag gjorde absolut ingenting igår så det finns inte så mycket att säga om gårdagen :P Förutom att jag sov hos Debora och att vi låg och chilla i våra sängar och kolla på tv fram till typ halv fyra xP Sen åkte jag hem eller rättare sagt gick hem :P Sen satt jag hemma vid datorn och gjorde absolut ingenting.. xS Eller jo la upp ca 100 bilder på Naruto här på bloggen xD Det tog inte alls så lång tid asså xP haha xD Jag drogar Naruto, har letat massa fler bilder på det så nu har jag 447 st xD Och har flera låtar som jag har lyssnar på x)) Älskar Naruto det är BÄST!! 8DD Men jaa nu ska jag gö nått annat så vi hörs senare ;) Kanske gör en av de där "20 dagarna" grejen sen oxå btw ;) Men men see ya! ;* ♥

Debora ♥

"20 dagar grejen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0