Snart bär det av in emot Stan!

Blir visst inget Tilda idag :P Ska in till Stan ist :) Och när jag väl nämner stan/Göteborg kom jag på att Tilda och typ Hanna Jessika och Alva skulle åka in till stan och kolla på bio efter skolan :P Men men Jag ska iaf åka in till stan med antingen 14.40 båten eller 15.05 båtet beror på om 14.40 båten är en snabb båt eller inte :P Så åker ner och kollar vid 14:40 0ch om det är en seg båt blir det lite bilder iaf! Som ag tar medans jag väntar på den adra båten! ;D Titta va bra jag e asså åker både in till stan och tar bilder på Donsö xD Brukar alltid tänka att jag ska gå ut och ta lite bilder över Donsö men tror ni jag har gjort det nån gång eller? nää inte alls xS Meen nu ska jag sluta känner att jag typ ba babblar! xS Sååå Hejdå! ♥ Bloggar mer senare idag! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0