Sometimes I wish I could be how I want to be.. But.. That will never happen

Hej hej har varit hemma hos Emma i Möndal sen i Onsdags så har inte bloggat så mycket om man säger så :P Men jaa aa tänkte ta och berätta lite kort vad vi gjort typ :P Såå jiaa i Onsdags när jag kom dit mötte Emma och William upp mig i stan och så skulle vi åka hem till Emma men vi råkade hoppa på fel spårvagn och det märkte dom inte förän vi kom till slutstationen och hade åkt i ca 40 minuter... -.-" Så vi fick åka hela vägen tillbaka och byta till rätt spårvagn och dåå åka hem till Emma som typ tar 30 min. Kändes lite drygt, men sen kom vi äntligen hem till Emma och då åt vi och fixade oss sen stack vi ut och träffade William och Joar och bestämde oss för att "bussluffa" det va rätt nice faktiskt :) Och sen när vi äntligen kommit tillbaka till stationen som vi hoppade på råkade jag sparka ner Emma och Williams mobiler i marken så att skalet lossna och betteriet med xP Och när vi skulle gå av då hann inte dom två att gå av, så Bussen åkte iväg med dom i xP Så jag och Joar började gå själva emot nästa busshållplats xP Sen i torsdags "väcktes" jag av en hund som kom flygande upp i sängen xS Sen var det dags för skolan ;s Pallar inte skriva vad som hände i skolan det va inget speciellt precis ;s Så efter skolan åkte jag och Emma en omväg med buss och sen in till stan tog typ 1 och ½ timme.. xS Sen letade "vi" efter William på centralsationen.. (lycka till tänkte jag) och sen när vi äntligen hitta dom va vi med dom i max 15 min sen ringer Emmas mamma och säger åt henne att komma hem och göra läxor så då blev jag typ smått sur.. -.- För vi hade åkt HELA vägen in till stan BARA för att säga HEJ! till Emmas "pojkvän typ.. för att sen åka tillbaka hem till Emma som tar 40 freaking minuter och jag var VRÅL hungrig och trött hade sovit 2-3 timmar den natten och som jag sagt tidigare så har jag ju haft med att sova länge så va verkligen AS trött då xS Så jag gick ba iväg till spårvagnen själv xS Stackars Emma som fick va med mig då ;s Sen när vi kom hem fick vi båda i oss mat och då steg humöret hos oss båda och sen fick jag vilat lite så då blev jag som normal igen ^^ Och efter det att vi hade ätit vilat och Duschat oxå så stack vi och träffa Joar Alice Bluie William Pontus Mathilda och nån till tjej som jag inte vet vad heter och så stack vi alla hem till Joar för att vi skulle sova över där :P Men i slut ändan så blev det ba Jag Joar Alice Emma William och Pontus som sov över dom andra stack ba hem lite random en och en ;s Blev la lite "drama" ;s ;P Men aja sa att detta skulle bli en liten förklaring så ska nog inte berätta mer nu, HE.. xP Så jiiaa nu e jag hemma igen iaf och det e ju lite skönt det med ;) Och nu ska jag typ kontakta Tilda så vi hörs! ;) ♥ Hejdå everybody! Älskar er! ;D ♥

Alice ♥

Joar ♥

Emma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0