Jag har förändrats ganska mycket på en kort stund, fast på ett bra sätt

Jag kanske faktiskt gillade dig men det var fel och jag vet inte? Mitt liv var en del döljanden och inte följa det jag egentligen kände va rätt förut. Men nu har jag hitt min väg ut ur mitt eget mörker. Och det är tyvärr inte att stanna kvar och gå längre i relation med dig. Det är fel. Det jag behöver göra är att börja vara ärlig och säga som jag egentligen känner och följa mitt samvete och va mitt hjärta egentligen känner. På den senaste tiden har jag typ öppnat mig en del och har börjat berätta sanningen för flera. Och nu stängde min hjärna av så hejdå.

Men nu har jag ändligen börjat hitta en väg ut, och jag vill tyvärr inte förlora den. Och det gör jag nog om jag bara struntar i den och fortsätter på den väg som jag gjort.. Så måste tyvärr offra en del för att gå till det som är rätt.. Även om jag tycker om att ha dig hos mig, så om det för mig fel så är inte det rätt.. Och jag måste börja följa mitt hjärta och va jag egentligen tycker är rätt. Och mitt samvete säger till mig att detta är inte rätt och därför måste jag tyvärr bryta en del..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0