Jag insåg just en sak!..

Jag borde inte vara själv.. xS Jag går alldeles för lång in i mörkret när jag e själv.. Det är inte bra för mig att vara själv.. Men ändå så är jag det rätt så ofta, och jag märker mer och mer hur jag blir tyst och tänker alldeles för mycket på det mörka och det som får hålet av smärta att växa inom mig! Det är inte bra, jag måste bort från mörkret men jag har ingen aning hur jag tar mig ut där ifrån helt. Jag kan liksom fortfarande vara i mörkret men ändå va med vänner och då känns det som att jag är i ljuset för dom får min värld att lysa men så fort jag är själv försvinner mitt ljus mer och mer och jag e fast i mörkret igen och alla tankar och skit kommer tillbaka.. Att va en hel dag själv med bara mig får mig inte glad det får bara smärtan att växa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0