Lördag och skuldkänslor..

Ibland gör man saker som man vet att en del folk kommer att blir otroligt besvikna på en för.. Speciellt när det är nån av ens vänner eller nära som verkligen betyder nått för en.. ♥ Det finns en persons ord här i världen som VERKLIGEN fastnar hos mig. Även om jag kanske SUGER på att visa att det faktiskt gör det så är smärtan inom mig när jag gör nått som jag vet är fel och som hon har sagt är fel enorm. Den påminner mig om och om igen vad denna speciella personen sagt till mig. Eller om jag tex är påväg att göra nått som jag vet att egentligen är fel och som hon sagt till mig, då påminns jag alltid av henne och vad hon sagt och jag blir lite osäker på om jag verkligen borde göra det som jag egentligen vet är fel och just var påväg att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0