Min helg typ

Godmorgon alla ni som nu läser min blogg :p Vaknade i morse av att pappas mobil ringde (typ). Såg att det var farfar som hade ringt så ringde tillbaka och fick höra att jag nu i natt hade fått en liten flicka som kusin! :) Så kul! Glad tjej! :) Men men snart ska jag åka till Gränby och fixa en sak med min mobil och köpa ett vykort och skicka till min faster :) Och sen blir det hem och plugga på prov tills på tisdag da.. Vill inte.. :l Men men har inte så mycket val. Men jaa tänkte att jag kunde ta och berätta lite om min helg eftersom att jag inte har så mycket mer att berätta :p Så jiaa i fredags skulle jag egentligen haft en lite mysig tjej kväll och sovit över med Edel och Julia men det blev inte så för Julia kunde inte p.g.a. att hon skulle va hemma och måla på sin tavla.. -.-" Men jag e glad ändå att det blev så för jag gick ist med Olivia och Jesper till deras HK lektion men fick sitta utanför med Klas och vänta på Jesper men det tog sån tid så vi stack hem till Becca och träffade henne och Sandra! Det va jätte kul att få träffa dom :) Det va så länge sen och har saknat dom :) Men sen mötte vi Jesper vid Årstahallen och gick och mötte Erik Elise och Cornelius och va med dom tills mötet började typ :) Det va oxå rätt så skoj. Förutom att det hände lite saker med typ fyra personen. Men sen började jag må dåligt och gick till Edel Johanna och Cornelius :) Och Erik fast han sov i typ två 1/2 timme :p Sen efter ett tag runt halv tolv kom mamma och hämta mig och så åkte jag hem ^^ Och igår gjorde jag verkligen ingenting förut att se på Markus match som jag sa ;) och sen träffa jag Debora och så va vi här hemma hos mig och snacks lite sen gick vi ut och gick till Årstahallen :) Jiaa har inte så mycket mer att säga :p Så vi hörs senare. Puss och hej! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0