tiden har stannat, längtar efter äventyret, men ändå vill jag inte att ni ska gå ♥

Ledsen att jag inte har bloggat nått på typ 1 ½ vecka ;S Men har inte haft nått att säga typ, jo okej ja saker har hänt och massa men vet inte riktigt? Skrivandet har varit tomt har inte haft orken att skriva eller jo men det har liksom inte funnits några ord som ville komma fram :P Har suttit flera gånger framför "skapa, nytt inlägg" i flera minuter men inget kommer så har ba inte skrivit nått :P Men en sak vet jag! Jag längtar till Gymnasiet! :D Ska bli kul och spännande att få gå ut i livet på en ny färd, ett nytt äventyr. Att gå in i en ny fas i mitt liv, att börja gymnasiet betyder nya människor, nya upplevelser, ny skola, nya lärare massor med nytt och det längtar jag till! Det ska bli så spännande! :) Men ändå så finns det ju en del människor som jag har i mitt liv just nu som jag verkligen inte vill förlora bara för att vi går skilda vägar och inte kommer dela vardagen längre! ♥

ÄLSKAR denna bilden! ♥

Gårdagens och dagens låt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0